måndag 13 juni 2011

"Reflektioner om tankar o känslor.......Vem bestämmer?"


Trivs du med dig själv? Lever du det liv du vill leva? Njuter du av livet o det du åstadkommit så här långt? ....Toppen! om så är fallet :) Om inte....Hur vill du att det skall vara? Hur vill du att det skall kännas?

Vi styr över alla våra tankar o känslor. När vi är medvetna om det o kan tillåta oss att känna alla slags känslor, då... kan vi göra underverk med våra liv♥ .....Det är först när du tillåter dig att vara ex. ledsen o låta den känslan få vara så , utan att trycka undan den o vara rädd för vad som komma skall...det är då du kan se skillnaden:) Då öppnas nya dörrar till ditt inre. Dina tankar blir klarare o du vet att du tar dig igenom oavsett hur smärtsamt det känns just då. Det är ju "bara en känsla"
Kom ihåg! Du, BARA DU, styr över dina tankar o känslor. Hur vill du att det skall vara? Hur vill du att det skall kännas?

All framgång i ditt eget inre, önskar jag dig♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Precis så sant som det är sagt!!

    SvaraRadera
  2. Visst är det så!! Och jag måste erkänna att jag känner mig nöjd och glad med det jag har och det liv jag lever! Är nte på topp alla dagar, men vem är det??
    Kram Lizzan

    SvaraRadera